سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

السنوار: جلسه با نماینده سازمان ملل بد و بی‌نتیجه بود

رئیس جنبش حماس در غزه بعد از جلسه‌ای مشترک با نماینده سازمان ملل اعلام کرد این جلسه مثبت نبوده و طرف مذاکره‌کننده درک درستی از درخواست‌های ما نداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری شهاب، «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه بعد از نشست مشترک با «تور ونزلند»، نماینده سازمان ملل اعلام کرد این جلسه به صورت کلی منفی بود و نکته مثبتی نداشت حتی نشانه‌هایی از حل بحران انسانی در غزه هم در آن مشهود نبود.

یحیی السنوار افزود: اشغالگران جنایت‌کار هستند و به سیاست‌های خود علیه مردم ما، مقدسات ما و اسیران ما ادامه می‌دهند، آنان سعی می‌کنند جنبش مقاومت ما را سیاه به دنیا نشان دهند.

رئیس حماس در غزه اعلام کرد: سران این جنبش باید یک جلسه تدارک ببیند و در آن درباره جلسات آتی با نماینده سازمان ملل تصمیم بگیرند، چرا که رژیم اشغالگر پیام مردم فلسطین را به خوبی دریافت نکرده است. همچنین باید با پایداری مقاومت فلسطینیان، رژیم صهیونیستی خواسته‌ها و حقوق مردم غزه و فلسطین را به رسمیت بشناسد.

السنوار همچنین در واکنش به قرار نگرفتن نام رژیم صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل گفت: کودکان زیادی در غزه از حملات رژیم صهیونیستی رنج می‌برند، در جنگ اخیر ۶۶ کودک در اثر حملات رژیم اشغالگر جان خود را از دست دادند، قرار نگرفتن نام رژیم اشغالگر صهیونیستی در لیست سیاه سازمان ملل، یک ننگ دیگر برای این سازمان است.

بعد از اعلام آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین، کشور‌ها و سازمان ملل برای ادامه این آتش بس به مسئله فلسطین ورود کردند و درحال برگزاری مذاکراتی در این باره هستند. با این حال نظامیان صهیونیست در مناطق فلسطینی نشین اراضی اشغالی جوانان فلسطینی را دستگیر می‌کنند و به طور مداوم با مردم مناطق تحت اشغال درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.