سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره اسکاتلند در مسابقات یورو ۲۰۲۰ کرونایی شد

نتیجه آزمایش کرونای ستاره جوان تیم ملی فوتبال اسکاتلند در مسابقات جام ملت‌های اروپا، مثبت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیلی گیلمور، هافبک تیم فوتبال چلسی که به همراه تیم ملی اسکاتلند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) شرکت کرده است، به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ دیدار آخر تیم ملی کشورش برابر کرواسی را از دست داد.

فدراسیون فوتبال اسکاتلند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، نتیجه آزمایش کرونای این بازیکن ۲۰ ساله مثبت شده است و او باید ۱۰ روز آینده در قرنطینه به سر ببرد.

این ممکن است به معنی پایان زودهنگام مسابقات یورو ۲۰۲۰ برای این بازیکن جوان باشد.

گیلمور در بازی اول، در شکست ۲ بر صفر اسکاتلند برابر جمهوری چک نیمکت‌نشین بود، اما در دیدار برابر انگلیس این بازیکن ۲۰ ساله در ترکیب اصلی قرار گرفت و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

اسکاتلند در بازی دوم موفق شد تیم ملی انگلیس را با نتیجه صفر- صفر متوقف کند و امید‌های خود را برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم پایانی زنده نگه دارد؛ گیلمور در آن بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد، اما حالا باید در قرنطینه به سر برد.

اسکاتلند اگر بتواند کرواسی را شکست دهد، شانس خواهد داشت که به عنوان یکی از بهترین تیم‌های رده چهارمی به دور بعدی صعود کند؛ اما گیلمور حتی در این صورت هم قادر نخواهد بود تیم ملی کشورش را همراهی کند. زیرا بازی‌های دور حذفی ۲۶ ژوئن آغاز می‌شود، اما دوره قرنطینه او ۲۹ ژوئن به پایان می‌رسد.

اسکاتلند سه شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو میزبان کرواسی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.