سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نخستین سفر خود عازم امارات می‌شود

منابع عبری اعلام کردند که یائیر لاپید هفته آینده در نخستین سفر خود به امارات می‌رود و سفارت تل‌آویو در ابوظبی را افتتاح می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بر اساس گزارش پایگاه خبری عبری زبان والا «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در نخستین سفر خود به دعوت «عبداالله بن زاید» همتای اماراتی خود، سفر دو روزه‌ای را از سه‌شنبه به امارات شروع خواهد کرد و از «ابوظبی» و «دبی» بازدید خواهد نمود. این سفر نخستین سفر رسمی لاپید به عنوان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز می‌باشد.

طبق گزارش پایگاه والا لاپید در جریان سفر خود سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و سرکنسولگری این رژیم را در دبی افتتاح خواهد نمود.

هنوز مشخص نیست وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با «محمد بن زاید»، ولیعهد امارات ملاقات می‌کند یا نه! اما در صورت اتفاق افتادن این دیدار، انخستین دیدار محمد بن زاید با یک شخصیت از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ امارات و رژیم صهیونیستی توافق‌نامه‌ای موسوم به «توافق صلح آبراهام» را امضا کردند که در جریان آن روابط امارات و تل آویو  به صورت علنی رسمی شد و  همکاری بیشتر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را آغاز کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.