سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: گل آل کثیر به تراکتور، ارتباطی به دولت ندارد / ویترین پرسپولیس پر از جام قهرمانی شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اظهارات رسول خطیبی، سرمربی تراکتور واکنش نشان داد.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی سرخپوشان پایتخت در سوپرجام اظهار کرد: بازی سوپرجام  در اروپا جام معتبری محسوب می‌شود و امیدوارم این  بازی در ایران هم اعتبار پیدا کند. تیم تراکتور برای کسب مساوی به زمین مسابقه رفت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود؛ اما آل کثیر گل قشنگی به ثمر رساند و پرسپولیس  قهرمان سوپرجام شد.  

فنونی زاده درباره اظهارات خطیبی مبنی بر این که جام قهرمانی به تیم دولت و وزارت ورزش و جوانان تقدیم شد، گفت: من از اظهارات خطیبی تعجب کردم و انتظار نداشتم که او چنین حرف‌هایی بزند. به هر حال تیم پرسپولیس در موقعیت آفساید و از طریق ضربه پنالتی به گل نرسید که خطیبی آن را به تیم دولت ربط  می‌دهد و  گلزنی آل کثیر ارتباطی به دولت ندارد.  

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: رسم پهلوانی این است که مربیان  ۲ تیم بعد از پایان بازی به  یکدیگر خسته نباشید بگویند؛ نه این که مسائل غیر فنی مطرح کنند. تیم پرسپولیس با نبوغ بازیکن خود به گل رسید و  این موضوع ارتباطی به دولت و وزارت ورزش و جوانان ندارد.  

او در پایان گفت: به نظرم سمیعی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید به فکر خرید یک ویترین باشند؛ چون آن قدر جام قهرمانی گرفته ایم که جایی برای جام‌های دیگر وجود ندارد.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۱ تير ۱۴۰۰
آفرین بالاخره یه سوپرجام غیر اسنپی گرفتید. ولی قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا. حتی تو چارجانبه ها. حتی تا آخر دنیا. پاپا خدمت را بهتون تمام کرد.
ناشناس
۱۸:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
چرا ویترین بخزید ببرید بدبد به صاحبش وزارت ورزش