سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فخری: امیدواریم ورزشکاران ما با آمادگی کامل در المپیک شرکت کنند

معاون کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک توکیو در ارتباط با شرایط برگزاری این مسابقات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان فخری معاون کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های المپیک درباره شرایط ورزشکاران ایرانی در این مسابقات اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی برای آماده سازی تیم‌های کشورمان در المپیک ۵ سال زمان صرف شده است و تمام تلاش مدیران کاروان این است که اقداماتی انجام دهند تا ورزشکاران ما با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند.

او ادامه داد: در جلسه‌ای که با سرپرستان کاروان کشورمان داشتیم تمامی اطلاعاتی که باید به آن‌ها در ارتباط با شرایط زندگی در دهکده المپیک و سایر موضوعات مربوط به ورزشکاران و مدیران گفته شود به اطلاع آن‌ها رسید. در این دوره از مسابقات هیچ کدام از ورزشکاران حق استفاده از هیچ گونه حامی مالی را ندارند و حتی نمی‌توانند در شبکه‌های اجتماعی خود از شرکتی خاص حمایت کنند و یا تبلیغ خاصی انجام دهند.

فخری درباره شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله کرونا در این مسابقات عنوان کرد: کمیته برگزاری ۹۶ ساعت قبل از برگزاری بازی‌ها ۲ تست کرونا را از همه تیم‌ها خواسته است، اما ما برای این که خطر نکنیم از ۱۰ روز قبل از بازی‌ها از ورزشکاران تست PCR می‌گیریم.

فخری افزود: کاروان ما در ۱۴ گروه به المپیک توکیو اعزام می‌شود و در هر گروه یک افسر بهداشتی کرونا وجود دارد و این افسر‌ها وظیفه دارند که همه اطلاعات بهداشتی ورزشکاران را رصد کنند. ورزشکاران نیز باید نرم افزاری را هنگام ورود به ژاپن دانلود کنند و اسم خود را در آن ثبت کنند تا مشخص باشد که هر ورزشکاری در چه سالن‌هایی حضور دارد و یا در چه جا‌هایی منتقل می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.