سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سنجش ۳۱ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از آغاز طرح سنجش ۳۱ هزار نوآموز ورود به پیش‌دبستانی و دبستان در ۱۴ پایگاه سنجش استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان افزود: طرح سنجش ۳۱ هزار نوآموز ورود به پیش‌دبستانی و دبستان در ۱۴ پایگاه سنجش استان آغاز شد.

او افزود: در این طرح ۲۰ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه و ۱۱هزار نوآموز بدو ورود به دوره پیش‌دبستانی در استان از نظر بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی، رفتاری، آمادگی تحصیلی و بهداشت و سلامت، هوش مورد سنجش قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


قائدامینی با اشاره به اینکه سنجش سلامت تا پایان شهریورماه در استان ادامه دارد اضافه کرد: ۱۴ پایگاه سنجش پیش‌بینی شده که از این تعداد پنج پایگاه به صورت ۲ شیفت فعال هستند.

او به فعالیت ۱۱ پایگاه به صورت سیار در مناطق مختلف استان به منظور ارائه خدمات بهتر به خانواده‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: اولویت نخست اجرای طرح سنجش برای دانش آموزان پایاه اول ابتدایی و سپس نوآزموان پیش دبستانی است.

قائدامینی اظهار داشت: سنجش نوآموزان براساس نوبت‌گیری و ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط مدیر مدرسه در سامانه سنجش انجام می‌شود و برای جلوگیری از ازدحام، یکی از والدین باید همراه با فرزند خود در روز و ساعت تعیین شده به پایگاه‌های سنجش، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.