سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی برای تکمیل و تجهیز موزه باستان شناسی گرمی

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: برای ساخت و تجهیز موزه باستان‌شناسی گرمی ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به نیاز شهرستان گرمی به موزه باستان‌شناسی و مطالبات مردم منطقه در این حوزه موزه باستان‌شناسی گرمی تکمیل و تجهیز شد.

او افزود: با توجه به غنای تاریخی و آثار به جای مانده از اعصار گذشته در شهرستان گرمی، بعد از ۱۳ سال این موزه به مرحله بهره‌برداری رسید.

فلاحی تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل موزه شامل عملیات مرمت بنا، تجهیز امنیتی و تجهیز ویترین‌ها هزینه شده که با این اقدام برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او با اشاره به اهداف راه‌اندازی موزه باستان‌شناسی گرمی گفت: در کنار مواهب طبیعی شهرستان گرمی، با بهره‌برداری این موزه فاخر، پازل گردشگری منطقه تکمیل شده و می‌توانیم شاهد جذب هر چه بیشتر گردشگران به این شهرستان باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل شهرستان گرمی را از مناطق مستعد برای جذب گردشگران برشمرد و افزود: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی از مهمترین ظرفیت‌های این شهرستان بوده که در راستای معرفی و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.