سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:

مردم ضرورت صرفه جویی در مصرف برق را جدی بگیرند

کریمی گفت: ضرورت دارد شهروندان توصیه‌های کارشناسان برق در زمینه رعایت الگوی مصرف ویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف را جدی بگیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع دمای بالای ۴۹ درجه سانتیگراد طی روز‌های آینده، ضرورت دارد شهروندان توصیه‌های کارشناسان برق در زمینه رعایت الگوی مصرف ویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف راجدی بگیرند.

او با اشاره به مصرف ۳۷ درصدی انرژی در در بخش خانگی و تجاری در ایران افزود: با توسعه جوامع و افزایش روزافزون گرایش مردم به مصرف لوازم برقی در خانواده ها، میزان مصرف برق خانگی نیز افزایش یافته و طبق آمار‌ها مصرف برق خانگی در ایران ۲.۵ برابر استاندارد جهانی است.

کریمی بیان داشت: وسایلی مانند تلویزیون، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، اتو، رادیو ضبط، کامپیوتر، ویدئو، مایکروویو، سرخ کن، ماشین ظرفشویی، مخلوط کن، کولر‌های آبی و گازی، بخاری برقی، آبمیوه گیری، سشوار و پلوپز برق زیادی مصرف می‌کنند، با وجود این تنوع و تعداد وسایل در خانواده‌ها قطعا استفاده بهینه از انرژی هر روز ضروری‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: کولرگازی بخش قابل توجهی از مصرف برق مشترکان اهوازی را به خود اختصاص داده است که به شهروندان گرامی توصیه می‌شود از کولر‌های کمتری در محیط خانه در ساعت‌های پیک استفاده کنند، زیرا برق برای ما حکم اکسیژن را دارد و همراهی و همیاری مردم به ما کمک می‌کند تا بتوانیم خدمات مطلوب وپایدار و مستمری را برای همه شهروندان تامین کنیم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.