سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرزی ها! آب نخواهید که پول نداریم

طرح های آب و فاضلاب البرز لنگ اعتباری مانده که از این بخش دریغ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بسیاری از شهروندان از سراسر البرز در تماس های خود با دفتر ما از عدم ساماندهی آب و فاضلاب منطقه خود گلایه دارند.

همواره این گمان را می بردیم که اگر در مملکت مشکل اقتصادی هست، دیگر در ارائه امکانات ابتدایی نقصانی نداریم اما تماس های شهروندان تغییری در نگرش های ما ایجاد کرد.

موضوع را از شرکت آب و فاضلاب البرز جویا شدیم.

لرستانی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: طرح های آب و فاضلاب زمان بر است و به هزینه های بسیاری نیاز دارد اما اخیرا بودجه های ملی و استانی ما کمتر به این بخش اختصاص پیدا می کند که می توان آن را عاملی برای کندی طرح های ما دانست.

او افزود: شبکه فاضلاب در منطقه اسلام آباد احداث شده است و مشغول انجام آزمایش روی شبکه هستیم و به نظر می رسد تا دو ماه آینده نیز راه اندازی شود.

خبری هم از وضعیت نامطلوب آسفالت منطقه اصفهانی های محمدشهر منتشر کرده بودیم که در آن معاون عمران شهرداری این شهر ادعا کرده بود که علت انجام نشدن عملیات آسفالت ریزی در برخی معابر منطقه یادشده، لنگ ماندن طرح های شرکت آب و فاضلاب است.


بیشتر بدانید


ماجرا را از شرکت آب و فاضلاب هم پیگیری کردیم.

لرستانی در این باره نیز گفت:  در چند معبر محله اصفهانی های محمدشهر، چند ساختمان جدید ساخته شده است که مالکان آن بعد از ساخت باید درخواست انشعاب آب خود را اعلام کنند اما باید قبل از آن درخواست حفاری را به شهرداری ارائه دهند و مجوز حفاری را به ما برسانند که تاکنون کسی به ما مراجعه نکرده است.

او افزود: خبر نداریم که مجوزی برای این واحدهای مسکونی صادر شده است یا خیر؟

لرستانی گفت: موارد مشابه بسیار زیاد است و به همین دلیل نمی توانیم یک به یک آن ها را بررسی کنیم.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.