سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مدرسه علوم دینی شهید شیخ‌الاسلام در سنندج

مدیر مرکز بزرگ اسلام‌ی غرب کشور گفت: مدرسه علوم دینی «شهید شیخ‌الاسلام» مهرماه امسال در سنندج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام حسن عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلام‌ی غرب کشور در نشست شورای تدوین نظام جامع آموزش منطقه غرب کشور که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت حداکثری و آگاهانه ملت ایران در انتخابات به حقیقت حماسه بزرگی در تاریخ زرین ایران اسلامی است.

او افزود: جمعه‌ای که بر ما گذشت به برکت رشد سیاسی و بصیرت عمیق ملت ایران، جمعه افتخارآفرین و حماسه‌سازی بود، روزی که علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان برگ زرینی دیگر را در تاریخ پرافتخار ملت ایران به ثبت رساند.

حجت‌الاسلام عسکری عنوان کرد: بمباران گسترده و بسیار وسیع تبلیغاتی علیه انتخابات در این مدت صورت گرفت، اما با وجود تمام این هجمه‌ها هم حضور مردم بسیار گسترده و هم شخصیتی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که می‌تواند حلال مشکلات باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اضافه کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید شاهد رفع مشکلات موجود و بازگشت هرچه بیشتر اعتماد جامعه باشیم.

او گفت: کمیته منتخب نمایندگان، ولی فقیه در مناطق قومی دوم اسفند ۹۹ مصوبه‌ای با این هدف که نظام آموزش منطقه‌ای منطبق با نظام جامع آموزش با همکاری شورای آموزش مناطق تدوین و ارائه کند را تصویب کردند.

عسکری عنوان کرد: اقداماتی در این راستا صورت گرفت و به همه استان‌ها ابلاغ شد تا با محوریت استان کردستان این نظام آموزشی جامع تدوین شود.

او با بیان اینکه مشکلاتی در حجره‌های سنتی وجود دارد این مشکلات احصا شده است، گفت: مدرسین در این حوزه دغدغه‌هایی دارند که امیدواریم تدوین نظام جامع به این دغدغه‌های پاسخ دهد.

او با اشاره به کمبود فضای مدارس علوم دینی برادران در سنندج، اظهار کرد: امیدواریم با تصویب شورای آموزشی نمایندگان، ولی فقیه در دبیرخانه، مدرسه علوم دینی شهید شیخ‌الاسلام به تصویب برسد و کار خودش را از مهرماه امسال آغاز کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلام‌ی غرب کشور افزود: تمام دغدغه ما در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور این است که منطقه غرب به یک نظام هماهنگ و مدون برسند.

اوبر دقت هرچه بیشتر اعضای این شورا در تدوین این نظام آموزشی، گفت: باید به نحوی عمل شود که بعد از تصویب نظام جامع آموزشی دیگر افرادی در استان‌ها پیدا نشوند که بگویند اگر این کتاب و یا مبحث بود بهتر می‌شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.