سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و سومین دوره جشنواره قصه گویی در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد آخرین مهلت شرکت در جشنواره بین المللی قصه گویی را ۱۰ تیر ماه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و سومین دوره از جشنواره قصه گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا به طور مجازی برگزار می‌شود.

اخلاقی نیا افزود: جشنواره قصه گویی شامل بخش‌های ملی، بین المللی، برترین قصه‌های کشور و قصه زندگی من است.

او اضافه کرد: بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری با شعار آینده ساختنی است و با محور‌های امید‌ها و آرزوها، شادی‌ ها و غم‌ ها، ایثار و از خودگذشتگی در عرصه‌ های مختلف زندگی برگزار می‌شود.

اخلاقی نیا افزود: بخش ملی این جشنواره شامل اجرای زنده (مجازی) قصه گویی از سوی پسران و دختران ۱۲ تا ۱۸ سال، مردان و زنان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ ها و مادربزرگ‌ ها در سه بخش قصه‌ هایی برای کودکان، قصه‌هایی برای نوجوانان و قصه‌هایی برای بزرگسالان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: بخش بین الملل این جشنواره شامل رقابت صحنه‌ای (مجازی) قصه گویان برگزیده ۲۲ دوره قبل در مراحل منطقه ای، ملی یا بین الملل، قصه گویان و مجریان حرفه‌ای دارای سابقه اجرا در رسانه ملی و تئاتر کشور و قصه گویان منتخب سایر کشور‌ها است.

اخلاقی نیا افزود: در بخش قصه گوی برتر، که شامل رقابت حرفه ای‌ های حوزه قصه گویی است، تنها افرادی می‌توانند در آن شرکت کنند که بر اساس جدول امتیازات مشخص شده امتیاز لازم را در حوزه‌های مختلف کسب کنند.

او با بیان اینکه مرحله پایانی این جشنواره ۳۰ آذرماه امسال و همزمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه به نشانی اینترنتی www.kanoonfest.ir نام نویسی کرده و آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.