سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

صفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: این تسهیلات به منظور کارگشایی در بخش‌های مختلف مانند ایجاد اشتغال، خدمات مسکن، هزینه‌های تحصیلی و درمانی و بخشی از مشکلات نیازمندان و جامعه هدف ارائه شده است.

او افزود: به منظور هم افزایی در حوزه خدمت رسانی اثربخش به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در کنار ارائه خدمات بلاعوض و مستمر، بخشی از خدمات این نهاد نیز به صورت معوض و در قالب وام قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد عرضه می‌شود.

صفری با بیان اینکه خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان به صورت کاملاً قرض الحسنه و بدون هیچ گونه کارمزد و با سهل‌ترین تضامین به نیازمندان جامعه هدف و سایر اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌شود، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی در قالب کارگشایی، اشتغال، امور تحصیلی و فرهنگی، مسکن و ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند از محل منابع و اعتبارات صندوق امداد ولایت تاکنون پرداخت شده است.

او با بیان اینکه ۹۴۲ میلیون تومان از خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون نیز به منظور کمک به تأمین، تعمیر و تجهیز مسکن و ودیعه مسکن خانواده‌های تحت حمایت بوده است، افزود: ۱۴۲ فقره تسهیلات خدمات مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تجهیز فضای جانبی و ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای امسال  ارائه شده است.


صفری ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۳۹۰ خانوار زنجانی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.