سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت پسماند کرج، وعده‌های بی عمل و کارنامه تک بعدی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: فقط کود کمپوست در فرایند بازیافت پسماند تولید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، سازمانی پردرآمد که پشت پرده های فراوانی دارد؛ از زباله گردی کودکان در طرح کاپ گرفته تا خانه هایی برای نگهداری اتباع زباله گرد که همین چند وقت پیش با دستور دادستانی تخریب شد.

این سازمان که می توانست منبع مالی مناسبی برای تامین هزینه ها یا بدهی های شهرداری کرج باشد امروز به جای بازیافت و استحصال انواع مواد مفید، فقط به معنای لغت، پسماند را مدیریت می کند.

محمد مسیبی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان این که در فرایند بازیافت پسماند فقط کود کمپوست تولید می شود به خبرنگار ما گفت: پسماند علاوه بر تبدیل شدن به مواد می تواند به انرژی نیز تبدیل شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: در بحث انرژی برای تبدیل پسماند به گاز درحال برآورد کارهای آزمایشگاهی هستیم تا اگر این مسئله صرفه مالی داشته باشد به آن عمل کنیم.

محمد مسیبی گفت: شهرداری ها تا کنون در بحث تولید مواد اولیه از پسماند اقدامی نکرده اند ولی در این زمینه برنامه ریزی می کنیم و اقداماتی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۱۶:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
به جلیلی که به نفع رییسی کناررفت وشخص رییس جمهورجدیدبگیدانشاالله دربرنامه بگذارن خیلی رودخانه هاکثیفن وذباله درمحیط زیست رهاشده که بایدجمع کنند.تعدادسطل های ذباله بیشتری هم درپارک هابگذارن ذباله های بیمارستانی هم درنظربگیرن باذباله سوزهم برق تولیدکنن.
ناشناس
۱۰:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
تشریف بیارید منطقه 3 دقیقا ده دقیق مانده تا شهرداری منطقه همه افغانی ها زباله ها و برگهایی که از روی زمین جارو میکنند میریزند داخل رودخانه- یعنی همه جا پاک شد جز پایین رودخانه