سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانه فضای ورزش کارگری در استان یزد در حال توسعه است

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از گسترش سرانه فضای ورزش کارگری همراه با توسعه مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عمادتشکری، سرپرست سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان‌های تفت، بافق، ابرکوه و اردکان در حال توسعه و بازسازی است و شاهد گسترش سرانه فضای ورزش برای قشر کارگران استان هستیم.

تشکری از بهره برداری از استخر کارگران اردکان در شهریور ماه خبر داد و افزود: ۶۵ میلیارد ریال اعتبارات با پیگری‌های مسئولین شهرستان و استان به این امر اختصاص داده شده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: همچنان توسعه و ایجاد فضای ورزشی برای کارگران استان در دستور کار قرار دارد. 

او ادامه داد: واحد‌های صنعتی و بزرگ استان با استفاده از تبصره دو ماده ۳۸ می‌توانند در امر ورزش کارگران و خانواده هایشان هزینه کنند.

تشکری ایجاد فضای شاد و نشاط آور، به خصوص در ایام کرونا و بعد از آن را از ضروریات جامعه برشمرد و افزود: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در ایام کرونا به عنوان بازوی قوی مدیران استانی ایفای نقش کرده اند، و می‌توانند با توسعه سرانه ورزش در محیط‌های تولیدی به حفظ و صیانت از نیروی کار خود بپردازند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.