سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت معوقات مستمری بگیران صندوق بیمه روستائیان برای اولین بار

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: معوقات مستمری بگیران صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی کریمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار معوقات مستمری بگیران صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان در ماه‌ های فروردین و اردیبهشت به همراه حقوق خرداد ماه پرداخت شد.

کریمی با بیان اینکه هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند افزود: ۱۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال به حساب مستمری بگیران بابت حقوق خرداد و معوقه ماه‌ های فروردین و اردیبهشت واریز شد.

او از افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اضافه کرد: این افزایش در حقوق مستمری خرداد و معوقات ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه اعمال شد.

کریمی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌ های انجام شده قرار است امسال ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان قرار گیرند ادامه داد: برای تحقق این امر سهمیه هر شهرستان به فرمانداری‌ ها ابلاغ شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گفت: از مجموع ۲۶ هزار و ۸۰۰ خانوار عضو این صندوق ۱۲ هزار خانوار فعال هستند و حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

او از افرادی که توانی پرداخت بیمه خود را ندارند خواست از مزایای این صندوق بهره‌مند شوند و حق بیمه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

کریمی با بیان اینکه متولدین ۱۳۵۰ تا یک روز قبل از تاریخ تولد خود فرصت دارند عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شوند، افزود: پرداخت مستمری بازنشستگی، پرداخت مستمری از کار افتادگی کلی، پرداخت مستمری فوت به بازماندگان، اعمال سابقه بیمه ای و انتقال سوابق بیمه ای از جمله مزایای عضویت در این صندوق است.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.