سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به ایران

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به ریاست «محمد محقق» امروز در پیامی اعلام کرد: برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری ایران، کشور همسایه و برادر آن هم در شرایط دشواری که هیولای کرونا بر منطقه سایه افکنده است، یک گام دیگر در جهت ثبات و استحکام نظام جمهوری اسلامی است.

محقق افزود: باور داریم که جمهوری اسلامی ایران با مدیریت جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به سوی شکوفایی و پیشرفت سیر می‌کند و دشواری‌های موجود را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

رئیس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان افزود: من این موفقیت را به ملت برادر و دولت خدمتگزار ایران تبریک می‌گویم و برای جناب آقای رئیسی آرزوی توفیق و برای کشور دوست و برادر ایران ثبات، استحکام، رفاه و بهروزی آرزو می‌کنم و همچنان بر تحکیم و تعمیق روابط دوستی میان ایران و افغانستان تاکید داریم.

قبل از این نیز «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی، حزب جمعیت اسلامی افغانستان و حزب عدالت و توسعه این کشور در پیام‌های جداگانه انتخابات پرشور و پیروزی آقای ابراهیم رئیسی را تبریک گفته بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.