سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مفتی اعظم مسلمانان روسیه به رئیس جمهور منتخب ایران

رئیس شورای مفتیان فدراسیون روسیه در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ راویل عین الدین، مفتی اعظم و رئیس شورای مفتیان فدراسیون روسیه با ارسال پیامی پیروزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر عزیز اسلامی، جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، من به نمایندگی از اداره معنوی مسلمانان فدراسیون روسیه، شورای مفتیان روسیه و شخص خودم پیروزی شما را در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گویم.

ملت ایران انتخاب آگاهانه خود را انجام داده است و سرنوشت کشور خود را به دست شما سپرده اند.

من اطمینان کامل دارم که شما با تجربیات ارزشمند در قوه قضاییه جمهوری اسلامی قادر خواهید بود شعار عدالت، تقویت صلح، توسعه پایدار، افزایش رفاه در کشور و از همه مهمتر ارتقاء منافع مردم ایران در خارج از کشور را محقق می‌سازید.

ما به نمایندگی از مسلمانان روسیه ابراز امیدواری می‌کنیم که شما روند تقویت روابط با فدراسیون روسیه را در همه سطوح به خصوص در دستور کار منطقه‌ای و بین المللی ادامه دهید. جای خوشحالی است که همکاری خوبی که در حوزه اسلامی بین کشور‌های ما ایجاد شده است با اعتماد به نفس بالا، احترام متقابل و در زمینه تقریب مذاهب در حوزه فرهنگی و آموزشی بسیار موثر و مثمرثمر است.

با آگاهی از مقام والای شما به عنوان نوادگان پیامبر اعظم و بزرگترین شخصیت‌های مذهبی برای شما قدرت و کمک الهی، حکمت نبوی و پایداری در چنین مسئولیتی را در پیشگاه خداوند و ملت ایران آرزومندم.

من از خداوند متعال برای مردم ایران برکت همراه با خیر و مهر و برای کشورتان سعادت و آبادانی را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.