سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ستاد ثبت نام مقطع متوسطه ناحیه یک اهواز از اول تیرماه

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آغاز فعالیت ستاد ثبت نام مقطع متوسطه در هفته اول تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف سیلاوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به آغاز فعالیت ستاد ثبت نام مقطع متوسطه در هفته اول تیرماه امسال گفت: ستاد ثبت نام مقطع متوسطه شامل دوره اول، دوره دوم، کاردانش و فنی و حرفه‌ای در هنرستان حضرت آمنه (س) واقع در امانیه، خیابان دز غربی فعال خواهد بود.

او افزود: بنابر تصیمیم ستاد ثبت نام ناحیه یک اهواز، بر اساس شیوه نامه و بخشنامه ثبت نام و با توجه به آمار بالای دانش آموزان مقرر گردید که اولویت ثبت نام با دانش آموزان ساکن در محدوده و خروجی ناحیه یک باشد.

سیلاوی بیان داشت: این ستاد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و لزوم همگرایی در خصوص تسهیل روند ثبت نام دانش آموزان، از همه‌ی دست اندرکاران ثبت نام دانش آموزان می‌خواهد تکریم ارباب رجوع و والدین محترم را همانند قبل در سرلوحه کار خود دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: درصورت موارد خاص مثل انتقالی‌ها و مواردی مشابه پس از مراجعه به ستاد و درخواست و بررسی نتیجه، همان روز یا حداکثر پس از ۴۸ ساعت از سوی تماس یا پیامک به متقاضی اطلاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.