سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین ورک شاپ روابط عمومی در مس سرچشمه

برای آموزش نیروی انسانی، اولین ورک شاپ روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری در روز‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسام اسدی شکاری، مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: با در نظر گرفتن رویکرد مدیرعامل، مبنی بر توسعه فعالیت‌های هلدینگ، هم افزایی، بهره وری و بهینه سازی فعالیت ها، ضرورت دارد در شرکت‌های تابعه اطالاعات و دانش روابط عمومی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم تصویر روشن و درستی از مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای سهامداران و علاقه‌مندان به سهام این هلدینگ ایجاد کنیم.

او افزود: به همین منظور اولین ورک شاپ تخصصی (مقدماتی) روابط عمومی، در روز‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ویژه شرکت‌های مستقر در سرچشمه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: از آنجایی که اغلب شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در حال انجام مقدمات کار جهت ورود به بازار بورس کشور می‌باشند، لذا برخورداری از نیرو‌های متخصص و صاحب دانش روابط عمومی در این شرکت‌ها ضرورت دارد.

او تصریح کرد: این دوره از ورکشاپ آموزشی، به صورت کارگاهی در شهر سرچشمه سالن شرکت راهوار مس برگزار می‌شود و در مرحله اول، مقدمات لازم در سه حوزه مهم روابط عمومی شامل: عکاسی، مبانی گرافیک و سخنوری و فن بیان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ورک شاپ ، مس سرچشمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.