سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا همچنان در بوشهر جان می‌گیرد

کرونا امروز ۵ خانواده بوشهری را سیاهپوش عزیزان خود کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۵ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا  در استان ثبت شد که دو نفر از آن‌ها مردانی ۶۹ و ۵۰ ساله با سابقه بیماری ریوی و کلیوی بودند و سه نفر دیگر زنانی ۹۱، ۷۵ و ۶۹ ساله با سابقه بیماری قلبی، مغزی و فشار خون.

او همچنین تعداد بیمارانی را که اکنون در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند ۳۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۶ نفر به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۹ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۸۳ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، که ۵۳ نفرشان به کرونا مبتلا بودند.

او گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۴۸ هزار و ۳۵۸ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۲۲ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.