سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور دومین مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از صدور دومین مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در حال حاضر استان زنجان به دنبال جذب گردشگران داخلی و خارجی در حوزه‌ سلامت است و در این راستا دومین مجوز فعالیت در حوزه‌ی گردشگری سلامت برای دفتر خدمات مسافرتی آیدو در شهرستان زنجان صادر شد.

او با تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگران کشور‌های همسایه برای توسعه این نوع گردشگری، افزود: گردشگران کشور‌های عمان، افغانستان، عراق، آذربایجان، سوریه و لبنان از بازار‌های هدف کشور در حوزه گردشگری سلامت هستند که با سرمایه‌گذاری در این کشور‌ها می‌توان زمینه ورود توریست سلامت را فراهم کرد.

ارجمند بابیان اینکه اشتغالزایی در صنعت گردشگری کم‌هزینه و آسان است، ادامه داد: ارزان بودن قیمت تمام‌شده درمان برای گردشگران و کیفیت بالای تجهیزات پزشکی و وجود پزشکان حاذق در این استان، می‌تواند در جذب بیماران خارجی به سمت مراکز درمانی زنجان مؤثر باشد.

ارجمند بااشاره به اینکه توجه به شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، صنعت گردشگری جایگزین مناسبی برای درآمد‌های نفتی است، گفت: استان زنجان از نظر پزشکی و تجهیزات بیمارستانی دارای ظرفیت‌های بالایی است که می‌تواند در خدمت صنعت گردشگری قرار بگیرد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.