سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا امروز حریف کسی نشد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امروز مورد جدیدی از فوت در بین بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی به ثبت نرسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۲۲ آزمایش تشخیص کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا  ۳۲ بیمار جدید شامل ۱۰ بستری و ۲۲ سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: همزمان ۲۰۴ آزمایش سریع انجام و ۴۱ بیمار کرونایی جدید شناسایی شد.

مهدی زاده اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۱ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۳ نفر کرونا مثبت اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱ نفر نامساعد است و در شبانه روز گذشته نیز مورد جدیدی از فوت در بین بیماران مبتلا به کرونا ثبت نشد.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲۹ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۴ بیمار شامل ۱۵ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۰ هزار و ۷۵۹ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۶۰ هزار و ۵۷۷ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۱ هزار و ۷۲۴ بیمار شد.

او عنوان کرد: مجموع دریافت کنندگان نوبت اول واکسن کرونا در استان به ۴۲ هزار و ۸۹۹ نفر و مجموع دریافت کنندگان دو نوبت اول و دوم به ۶ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.