سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان مشارکت شهرستان‌های کرمانشاه در انتخابات اعلام شد

فرمانداران شهرستان‌های کرمانشاه میزان مشارکت مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : ۶۲ درصد واجدین شرایط رای در این شهرستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد امسال شرکت کردند.

او گفت : از مجموع ۱۳ هزار و ۱۹۱ تعرفه رای ماخوذه در مجموع ۹ هزار و ۸۱۵ تعرفه رای صحیح بود که مردم با سابقه درخشان خود همچون گذشته مشارکت بالایی را به ثبت رساندند.

او افزود: انتخابات با مشارکت بسیار خوب مردم به شکل مطلوب و بدون هیچ مشکلی در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار شد و مردم همیشه در صحنه این شهرستان بار دیگر در این آزمون سربلندانه بیرون آمدند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: در مجموع یک هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی در ۴۰ شعبه اخذ رای از ساعت ۷ صبح دیروز تا ساعت ۲بامداد روز شنبه روند برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند که تلاش همه برگزار کنندگان انتخابات قابل قدردانی است.

او از مردم فهیم و آگاه شهرستان قصرشیرین که بار دیگر شعور و بلوغ سیاسی خود را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حضور در شعبه‌های اخذ رای به نمایش گذاشتند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های والای امام و رهبری و نظام نشان دادند قدردانی کرد.

تاتار گفت: حضور قاطعانه مردم در پای صندوق‌های رای پاسخی قاطع به بدخواهی‌ها و طمع ورزی‌ها و بد ذاتی‌های دشمن است و مردم نشان دادند که هیچگاه دست از آرمان‌های والای این نظام بر نمی‌دارند.

میزان مشارکت مردم سرپل ذهاب ۶۴ درصد است

فرماندار سرپل‌ذهاب میزان مشارکت مردم و حضور زرین آن‌ها در پای صندوق‌های رای در این شهرستان را در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه گذشته را ۶۴ درصد اعلام کرد.

نورالدین فرزادی پور افزود: در سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیش از ۴۳ هزار و ۴۹۸ نفر در پای صندوق‌های رای حاضر شدند که از این تعداد رای ۳۳ هزار و ۴۵ رای صحیح بود.

او صمیمانه از حضور پرشور مردم حماسه ساز شهر و روستا‌های تابعه شهرستان سرپل‌ذهاب قدردانی کرد و افزود: با همراهی و حضور پرشور، مردم برگ زرین دیگری در راستای حمایت و تعامل با مسئولان و وفاداری به نظام اسلامی به تاریخ پرافتخار خود اضافه کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: از همه عوامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات هیات‌های اجرای، نظارتی، بازرسی، شورای تامین، دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی و اطلاعاتی که همراهی لازم را برای برقراری امنیت لازم و آرامش شعب اخذ رای و شهرستان فراهم کردند و بسترساز و زمینه ساز مشارکت مردم شدند، قدردانی می‌کنم.

فرزادی پور گفت: انتخابات در کمال آرامش و مشارکت خوب در ۱۱۱ شعبه اخذ رای شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد که این مرهون همراهی و همکاری و احساس مسوولیت گروه‌های مختلف مردم بود.

۵۳ درصد مردم روانسر در انتخابات شرکت کردند

فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۵۳ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

سعدی مصطفی‌زاده افزود: در شهرستان روانسر تعداد ۳۷ هزار و ۳۵۷ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۷۹۵ نفر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات در شهرستان روانسر کار اخذ رای در ۶۷ صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی انجام شد افزود: از این تعداد ۲۲ صندوق شهری و ۴۵ صندوق نیز روستایی بود و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر کار اجرای انتخابات را بر عهده داشتند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه انتخابات شورا‌ها در ۸۱ روستای بخش مرکزی و شاهو برگزار شد ادامه داد: ۴۰ داوطلب در هشت روستای بخش شاهو و ۳۶۸ داوطلب برای عضویت در شورای ۷۳ روستای بخش مرکزی با هم رقابت کردند.

مصطفی‌زاده گفت: در شهر روانسر ۲۶ نامزد و در شهر شاهو نیز ۱۱ نامزد با هم به رقابت کردند.

رئیس ستاد انتخابات روانسر ادامه داد: سلامت انتخابات به صورت مستمر از سوی عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات کنترل شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت و پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.

فرماندار روانسر با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران انتخابات گفت: از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان، عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، بسیجی، رسانه‌های گروهی و مسئولان که در این راستا با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌شود .

مشارکت ۶۰ درصدی مردم هرسین در انتخابات

فرماندار شهرستان هرسین از مشارکت ۶۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات روز جمعه خبر داد و گفت: بیش از ۳۷ هزار نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری و بیش از ۲۶ هزار نفر در انتخابات شورای شهر هرسین مشارکت کردند.

عبادالله کنجوریان افزود: ۶۴ هزار نفر از مردم بخش‌های مرکزی و بیستون شهرستان هرسین واجد حق رأی در انتخابات ۲۸ خرداد بودند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۱۲۵ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ۲۶ هزار و ۶۱۴ رای در انتخابات شورای شهر هرسین به صندوق‌های آرا ریخته شد.

او ادامه داد: براساس نتایج نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان هرسین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ۲۱ هزار و ۶۹۰ رای بیشترین رای را نصیب خود کرد؛ محسن رضایی با پنج هزار و ۶۱۶ رای، عبدالناصر همتی با ۲ هزار و ۶۴۱ رای و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با ۷۳۰ رای در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

کنجوریان از همت و حضور گسترده مردم شهرستان هرسین در انتخابات قدردانی کرد و گفت: این حماسه بزرگ و حضور پرشور را به همه ملت ایران به‌ویژه مردم شهرستان تبریک می‌گویم .

حضور ۷۹.۴ درصد از افراد واجد شرایط گیلانغرب در انتخابات ۲۸ خرداد

فرماندار گیلانغرب گفت: ۷۹.۴درصد از افراد واجدا شرایط رای در این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کردند و حماسه دیگری برای دومین شهر مقاوم کشور رقم زدند.

کوروش محمودیان افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در مجموع از ۴۷ هزار واجد شرایط رای ۳۷ هزار و ۳۱۸ نفر پای صندوق‌های رای رفتند و بار دیگر پایبندی خود را به نظام و آرمان‌های والای شهدا ثابت کردند.

او افزود: مردم شهرستان گیلانغرب همواره در صحنه‌های مختلف در کنار نظام و کشور بوده اند و این بار نیز خوب به صحنه آمده اند و حماسه آفرینی‌ها در پای صندوق‌های رای بسیار ارزمند و قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب از تمامی عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات و تلاش آن‌ها در صیانت و ثبت آرای مردم قدردانی کرد و گفت: مشارکت بسیار خوب مردم و نمایش بلوغ سیاسی و شعور بالای آن با حضور در پای صندوق‌های رای بهترین پاسخ قاطعانه به دشمنان نظام بود که از مدت‌ها قبل به دنبال تضعیف انتخابات بودند.

محمودیان افزود: هماهنگی و تعامل همه جانبه بین عوامل انتخابات از جمله هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در چارچوب قانون باعث شد تا انتخاباتی شکوهمند و سالم را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.