سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج انتخابات شورا‌ها در آذربایجان شرقی تا عصر امروز

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در استان آذربایجان شرقی تا عصر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدزاده دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت شمارش آرای صندوق شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: شمارش صندوق‌ها در مراحل آخر و تجمیع آرا در حال نهایی شدن است.

او گفت: قطعا تا عصر امروز نتایج نهایی شمارش آرا مشخص و در اختیار اعضای هیات نظارت قرار داده خواهد شد و به محض امضای صورتجلسات نتایج توسط فرمانداران و بخشداران به اطلاع عموم خواهد رسید.

او در خصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه میانه نیز گفت: تا چند ساعت آینده شمارش آرای  صندوق‌های این انتخابات نیز نهایی و تکلیف دومین کرسی میانه و نوزدهمین کرسی آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دقایقی قبل از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور آخرین نتایج اعلام شد و در استان ما نیز آخرین صندوق‌ها در حال بررسی است و به محض مشخص شدن نتایج قطعی جزئیات آرا در استان اعلام خواهد شد.

محمدزاده  گفت: افرادی که نسبت به نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس در میانه معترض هستند، می‌توانند دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مستند و به هیات نظارت و اجرایی کرده و منتظر بررسی در جلسات مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت باشند تا بعد از طی فرآیندی که قانون پیش‌بینی کرده نتایج اعلام شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.