سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتخابات ۱۴۰۰؛

خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت را کسب کرد

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از کسب رتبه اول استان در حوزه مشارکت مردم در انتخابات خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خوش خبر رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: بیش از ۷۴ درصد واجدین شرایط رأی دهی در استان بر اساس تعرفه های رأی، در انتخابات شرکت کردند.

او افزود: این درصد حضور مردم در انتخابات باعث شد تا خراسان جنوبی رتبه اول مشارکت مردم در انتخابات را با فاصله قابل توجهی نسبت به سایر استان های کشور کسب کند.

خوش خبر ادامه داد: تعداد کل آرای مأخوذه در استان، ۴۲۲ هزار و ۵۹۹ رأی است  و از این میان ۳۹۵ هزار و ۹۳۵ رأی، صحیح بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تصریح کرد: ابراهیم رئیسی با ۳۴۳ هزار و ۱۰۶ رأی بالاترین میزان رأی را به خود اختصاص داد؛ همچنین عبدالناصر همتی ۲۳ هزار و ۲۲۰ رأی، محسن رضایی ۱۷ هزار و ۲۶۰ رأی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۲ هزار و ۳۴۹ رأی را در خراسان جنوبی به خود اختصاص دادند.

او عنوان کرد: تعداد کل تعرفه‌های به کار گیری شده در شهرستان‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری، ۷۱۰ هزار برگ تعرفه بوده است که ۴۲۳ هزار و ۶۸۲ عدد برگ استفاده شد و ۲۸۶ هزار و ۳۱۸ عدد برگ در استانداری ذخیره سازی شده بود تا مشکلی در این خصوص رخ ندهد.

خوش خبر اظهار کرد: شهرستان‌های طبس، سربیشه و خوسف بیشترین مشارکت مردم در انتخابات را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.