سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش درباره تاریخ برگزاری، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری ۱۴۰۰ توضیحاتی داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روزهای برگزاری کنکور سراسری در گروه‌های مختلف اظهار کرد: با توجه به مصوبه شصت و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آزمون سراسری روز چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه (به ترتیب ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه، ۹ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه، ۱۱ تیر و کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح روز شنبه، ۱۲ تیر برگزار می شود.

نحوه و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: متقاضیان لازم است از روز یکشنبه، ۶ تیر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

زرین آمیزی ادامه داد: کارت‌ شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه، ۴ تیر لغایت روز سه‌­شنبه، ۸ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت؛ لذا متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود نیز اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌­دار و ارائه آن الزامی است. متقاضیان درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید به حوزه ­های رفع نقص کارت مندرج مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت­نام اقدام کنند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند؛ لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

زرین آمیزی گفت: محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان است. 

او ادامه داد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۲۴ خرداد بصورت قطعی تایید شده، لازم است از روز یکشنبه، ۳۰ خرداد با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی افزود: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیان این آزمون لازم است از روز دو‌شنبه، ۳۱ خرداد به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا (قسمت سامانه خود ارزیابی بیماری کرونا) مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان در سامانه مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۲۲:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
تعویق کنکور را خواستاریم صدای ما جوان ها باشید
....
۱۵:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا درک ندارین من یک ماه درگیر کرونا بودم و از درس عقب افتادم دوهفته میتونستین وقت بیشتری بدین تا میتونستم جبران کنم
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
اسم کنکور حالم رو بد می کنه
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
مرسی که سلامتی ما براتون مهمه
ناشناس
۰۲:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
من خیلی برنامه داشتم برای امسالم،چند سال هست ک پشت کنکورم چون نمیتونستم کلاس خوبی کتاب خوبی بگیرم زیااد درس خوندم اما ب هدفم نرسیدم،امسال مشکل کلاس و اینا برطرف شد اما دچار کرونا شدم از مهر تا اسفند درگیر بودم بدنم خیلی ضعیف بود هنوزم حال نیومدم خیلی کرونای وحشتناکی بود زد منو داغون کرد انگار فقط زنده موندم،و اون طور ک میبایست درس میخوندم توانایی جسمی نداشتم ک بخونم، و الان خیلی ناراحتم بخاطر این ناعدالتی هایی ک کردن حداقل کنکور رو به تعویق نینداختن کمی به فکر افرادی مثل ما نبودن، من هیچوقت این مسولای نظام آموزشی رو نمیبخشممم امیدوارم برای بچه های خودتونم همینقدر شرایط بدی پیش بیاد تو یه جای زندگی....
محبوبه حیدری
۰۱:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا این همه سال داریم میگیم عدالت و انصاف
تاثیر بیشر معدل
یا حذف کنکور
اصلا ذره ای اهمیت نداره شرایط و حرفای ما تو این مملکت
مبینا
۰۱:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
به خدا استان ما از نظر کرونا وضعیت سیاه داره من میترسم واقعا تو اون شلوغی برم کنکور بدم کاش یه کم عقب مینداختن
خدا شاهده خیلی وقته تو محیطای شلوغ و مراسم نرفتم
ناشناس
۰۰:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ازتون خواهش میکنیم صدای ماروب مسئولین برسونید ماهم تعویق میخوایم چراهمیشه وقتی نوبت ب ما میرس هیچکس جواب نمیده و همه کارا باید ب موقع انجام شه
فاطمه
۰۰:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
اي خدا ازتون نگذره كه با آيندمون بازي بازي ميكنيد...
لامصب توي اين اوضاع يكم فقط يكم به فكر ما بدبختا باشيد
#تعويق_كنكور_سراسري_١٤٠٠
بهمن
۰۰:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام،من چجوری میتونم محل ازمونمو تغییر بدم؟
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خواهش میکنیم چرا کسی صدای مارونمیشنوه ماهم میخوایم در شرایط ایمن کنکوربدیم چرا کسی پیگیری نمیکن
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
اتفاقا کنکورو عقب نندازن بهتره پارسالم انقدر عقب انداختن ک خیلی از بچه ها بی انگیزه شدن و خراب کردن
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کاش حداقل قانون اینکه ایتدا ازمون کنکور کارشناسی ارشد برگزار بشه بعد آزمون کنکور سراسری ارشد به درستی اجرا بشه، پس تکلیف حق وحقوق کارشناسی ارشد ها که در آزمون کنکور سراسری هم شرکت میکنند چه طور اجرا میشه????
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خواهشاباشگاه خبرنگاران جوان تعویق کنکورپیگیری کنین چراهیچ وقت کسی ب حرف ما توجه نمیکن
خواستار تعویق
۲۰:۳۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
عدالت =تعویق کنکور
بدبخت
۲۰:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
ای بابا
ایرانم مال آقازاده‌ هاست
من چه گناهی کردم نمیتونم از پس هزینه‌ کتاب تست بر بیام
من حق ندارم؟!!
مهتاب
۲۰:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
چرا کسی صدای خواسته ما رو نمیشنوه ما این همه گفتیم تعویق با کلی دلیل چه دوازدهمیا چه مشترکای با ارشد چه نظام قدیما
مبینا سادات خلیلی
۱۹:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
ندارم
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
موفقیت تو کنکور اکثرن یا مال بچه پولدارهاست که یا تو مدارس غیردولتی و سمپاد درس میخونن یا میرن آموزشگاهای کنکور و میلیونی خرج کلاس میکنن یا برای بچه هاییه که سهمیه دارن.....اونوقت ما با این گرونی وحشتناک کتابا رومون نمیشد به خانواده بگیم برامون کتاب تست بخرن
بلوچ
۲۰:۲۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
نگران نباش داداش گلم ان شاءالله موفق میشی امیدت ب خدا باشه
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کاش حداقل امسال ظرفیت پذیرش بدون کنکور و با شرط معدل رو تو رشته ها و دانشگاهای خوب بیشتر کنن.....البته اگه سهمیه‌ای ها جا برای ما بچه های عادیِ بیچاره بذارن
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کنکور رو تعویق بیاندازید. تا حداقل مقداری از استرس کرونا و آمارش کمتر بشه
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
تعویق کنکور لطفا
پوی
۱۷:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام بچه ها. به نظر من کنکور بهترین ازمون هستش.همه مطالب از کتاب هست و احدی نمیتونه بگه غیراستاندارده.شاید بخاطر مفهومی بودن سوالات براتون سخت باشه ولی با تمرین و ممارست به جایی میتونین برسین که دست طراح رو بخونین.از قلمچی و گاج که استاندارد تره.پس ای کسانیکه در ازمون قلمچی شرکت میکنید و رتبه میارین و تو کنکور ۵رقمی میشی خودت رو بیشتر از اینا لو نده.
و میخوام به دوستی جواب بدم که میگه سرم واسه انتخابات شلوغ بود.آیا شما به شورا یا ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودین؟!...
اااا
۱۸:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کنکور زمانی بهترین آزمونه .که بهترین اموزشو قبلش ببینی رفیق..یا بچه مایه داریو سمپاد خوندی یا فکر نمیکنیو میحرفی
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کسی نگفت سوال غیر استاندارده. بلکه ناعادلانه هست. کسانی که وضع مالی اونها خوب نیست از گردونه حذف میشه این یعنی بی عدالتی
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
من موندم 12 سال درس بخونی و بعد تازه بیای کنکور بدی اون هم با این سطح سوالات که آدم گیج میشه من اصلا کنکور رو قبول ندارم و معتقدم باید حذف بشه چون 12 سال درس خوندن آدم با این سط سوالات سخت رو نمیشه مقایسه کرد و اون کسی که مستحق هست حقش پایمال میشه و کلا باید حذف بشه و این 12 سالی که درس خونده و به خصوص 6 سال دوم سنجیده بشه تا اون کسی که در این مدت درس خونده و خیلی هم خوب بوده بسنجن نه با کنکور بدردنخور
مهرناز
۱۴:۵۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
کنکور نا عادلانه ترین آزمون جهان هست باید چند سال درس بخونی و توی ۴ ساعت جواب پس بدی اونم با سوال هایی فراتر از سطح کتاب..باید کلی پول خرج کنی کتاب بخری و کلی کلاسوبری آخرش هم شاید قبول شی..من ۱۰ ماه سخت درس خوندم و ۳۰ ملیون پول خرج کردم فقط درس خوندم اما بازم بعید میدونم که امسال قبول شم
آمنه
۱۷:۱۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
واقعا خیلی بده میتونن ملاک سنجش برای دانشگاه رو معدل بزارن
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
چراکنکورب تعویق نیفتاد؟
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
منافع مافیای کنکور از جان ما مهم تره
مگه‌ یادت رفته؟؟؟؟؟..!!!
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
چراکنکورب تعویق نیفتاد؟
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
چراکنکورب تعویق نیفتاد؟
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
پارسال هم عکسش همین بود :)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
تو جو انتخابات بودم
نخوندم زیاد
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
ای کاش یکمی به روحیه وروان وسلامت کنکوری ها هم فکر میکردید من دوساله دارم کنکور میدم والان که20 سالمه عین پیرزن های 80ساله شدم نه حس وحالی دارم نه هیجانی ونه دلخوشی اینقدر پشت اون میز درس وبین کتاب ودفتر تست ومداد وپاک کن نشستم همدمی هم ندارم نه دوستی ونه انگیزه ای کلا گردن ودست وکمر که داغونه واقعا نمیدونم این روند قراره تا کی ادامه داشته باشه ...همش فقط یه درد ودل بود
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم
مهرناز
۱۴:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
واقعا حق داری من هم ۱۰ ماهه سخت درس خوندم کل زندگیم رو تعطیل کردم اما وقتی آزمون سنجش دادم خیلی عملکردم ضعیف بود واقعا نمیدونم چرا انقد کنکور رو پیچیده میکننش
فرید
۱۷:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
منم همینطور . آخرش هم مثل صفر و یکه ، یا پزشک میشی و آیندت تامینه یا بقیه که دیگه هیچی .حالا جوونای کشورای دیگه ... هعی
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
هعی خدا خودش فقط کمکمون کنه
محمد رضا
۲۰:۳۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
رفیق منم مثل‌ توام
نگران نباش‌ تنها نیستی
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
فاطمه کنکورو عقب بنداز
مرسی بای
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خواب دیدی خیر باشه