سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار گیلان از حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ۱۴۰۰

زارع گفت: با حضور پر شور مردم در انتخابات۱۴۰۰ برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشور و نظام مردم‌سالاری دینی ایران افزوده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع ، استاندار گیلان  گفت: براساس آمار‌ها و به رغم وجود شرایط کرونایی، شاهد حضور خوب مردم وظیفه شناس و ولایتمدار گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بودیم.

او ، با  قدردانی صمیمانه از گیلانیان عزیز، بزرگ، آگاه و فهیم، این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم عزتمند و نظام مردم سالار دینی ایران دانست.

استاندار گیلان ، با بیان اینکه یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر، معادل ۵۶ و ۹۳ صدم درصد از گیلانیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشتند، گفت: یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۴۸ نفر معادل ۵۶ و ۳۹ صدم درصد از واجدان شرایط رای  در ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شرکت کردند.

زارع تصریح افزود: در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه هم ۵۲ هزار و ۸۶۷ نفر معادل ۶۰ درصد و ۹۰ صدم درصد مشارکت داشتند.

او تصریح کرد: ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی انتخابات ۱۴۰۰ را در گیلان برگزار می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.