سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لواندوفسکی: تیم ما از تیم ملی فوتبال اسپانیا نمی‌ترسد

مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان در ارتباط با مسابقه فردای این تیم مقابل اسپانیا در جام ملت های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روبرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی فوتبال لهستان در مصاحبه‌ای درباره آخرین شرایط تیم خود قبل از بازی مقابل اسپانیا و همچنین شکست برابر اسلواکی در مسابقه اول مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ اظهار کرد: ما در مسابقه مقابل اسلواکی کنترل بازی را در اختیار داشتیم، اما گلی که دریافت کردیم شرایط را برای ما سخت کرد. با این وجود بعد از گلزنی در نیمه دوم می‌دانستیم که می‌توانیم گل دوم را هم بزنیم، اما کارت قرمز همه چیز را برای ما تمام کرد. کارت قرمز نقطه عطف آن بازی بود.

لواندوفسکی درباره بازی با اسپانیا گفت: مسابقات یورو همیشه سخت و پر فشار است؛ خصوصا اگر مقابل تیمی مانند اسپانیا و در زمین آن‌ها نیز بازی کنید. آن‌ها تیمی عالی با بازیکنانی خوب هستند و قطعا این بازی یک چالش بزرگ برای تیم ما خواهد بود.

او ادامه داد: تیم ما از اسپانیا نمی‌ترسد و می‌دانیم که برای این بازی باید با تعهد بالا حاضر شویم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما باید در این بازی بجنگیم آن گاه می‌توان فرصت داشت تا اسپانیا را شکست داد.

لواندوفسکی ادامه داد: من در این سال‌ها تجربه فراوانی به دست آورده ام و علاقه دارم که این تجربه را با سایر بازیکنان جوان تیم به اشتراک بگذارم؛ چرا که اعتقاد دارم بازیکنان تیم لهستان کیفیت بسیار بالایی دارند و من این موضوع را در تمرینات دیده ام. امیدوارم که با سعی و تلاش این بازیکنان بتوانیم باخت مقابل اسلواکی را جبران کنیم و مقابل اسپانیا نتیجه خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.