سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش بسیجیان خرمشهری در خلق حماسه ای ماندگار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر، از حضور پرشور بسیجیان پای صندوق های رای تا نقش آنها در کمک به حفظ امنیت انتخابات و افزایش میزان مشارکت خبر داد.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بسیجیان در لبیک به رهبر انقلاب صبح زود پای صندوق رای حاضر شدند و همه را برای شرکت در انتخابات تشویق می کنند تا مشارکت کنند تا این انقلاب استوارتر از همیشه پای کار و در خدمت مستضعفان جهان باشد.

او به مشارکت نیروهای سبجی در برقراری امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: نیروی های بسیجی همچنین در کنار برقرار کنندگان امنیت انتخابات و سایر قوای نیروی مسلح انتظامی در راستای برقراری امنیت برای ایجاد رقابت سالم و مشارکت حداکثری همه توان خود را گذاشتیم تا انتخاباتی امن با مشارکت بالا داشته باشیم.

فرمانده سپاه خرمشهر در ادامه بر اهمیت این دوره انتخابات تاکید کرد و گفت: در طول انقلاب اسلامی این انتخابات یکی از با اهمیت ترین انتخابات است چرا که امروز همه دشمنان دور هم جمع شده اند و رسانه های خود را دور هم جمع کردند تا بگویند نظام مقام و استوار نیست.

او ادامه داد: اما با حماسه ای که امروز مردم می آفرینند همچون انتخابات و حماسه های گذشته، مشت محکمی بر دهان استکبار و دهان یاوه گویان خواهند زد.

لویمی ابراز امیدواری کرد مردم در لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.