سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

دشت آزادگانی‌ها رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند

سیلاوی از شهروندان دشت آزادگان خواست نسبت به رای دادن تعلل نکنند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای حاضر شوند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای همزمان با آغاز فرآیند رای گیری در این شهرستان گفت: ۷۹ هزار و ۴۰۰ واجد شرایط در دشت آزادگان حضور دارند که تاکنون بیش از ۴۲ درصد از آن‌ها با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کرده اند.

او با بیان اینکه ۱۳۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان فعال هستند، افزود: بحمدالله با همکاری همه جانبه عوامل اجرایی انتخابات و نیرو‌های نظامی و انتظامی مشکل خاصی وجود ندارد و مردم همچون دوره‌های قبل در آرامش و امنیت در حال رای دهی هستند، اما از شهروندان خواهشمندیم حضور پای صندوق‌های رای را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

سیلاوی با اشاره به ایجاد ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس، از شهروندان خواهشمندیم هنگام ورود به محل رای گیری، از ماسک استفاده کرده و شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.