سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری زیرساخت‌های ارتباطی استان یزد در جریان برگزاری انتخابات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از پایداری و کیفیت مناسب زیر ساخت‌های مخابراتی و ارتباطی استان در روز انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان از پایداری و کیفیت مناسب زیر ساخت‌های مخابراتی و ارتباطی استان، خبرداد و گفت: بنا به گزارش کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، همه شعب ثابت و سیار در شهر‌ها و روستا‌های استان بصورت برخط فعال هستند و همه فرآیند‌های مرتبط با بستر ارتباطی، به خوبی در حال انجام است.

او با اعلام آمادگی کامل همه تیم‌های عملیاتی حوزه ارتباطات برای رفع مشکلات احتمالی در فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در استان، گفت: هماهنگی لازم برای تعریف شیفت‌های ۲۴ ساعته در واحد‌های فنی جهت پایش لحظه‌ای ارتباطات و اعزام تیم‌های پشتیبان در صورت بروز مشکل احتمالی صورت گرفته است.

پاکدل همچنین، به بازدید خود از مرکز PC ارتباطات زیرساخت اشاره کرد و مشارکت و پشتیبانی حوزه ارتباطات استان، همگام با عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.