سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

شرکت در انتخابات یک مبارزه میدانی با ظلم و ستم در همه عرصه‌ها است

سردار جهانبخش گفت: شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف و عمل به مسئولیت اجتماعی یک مبارزه میدانی با ظلم و ستم در همه عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه پلیس وظیفه برقراری امنیت و آرامش را بر عهده دارد، تمام نیرو‌ها با آموزش‌های فراگرفته شده به این ماموریت اعزام شده اند که خوشبختانه امنیت و آرامش بسیار مطلوبی در استان زنجان برقرار است.


او با بیان اینکه حضور در انتخابات استفاده از حقی است که انقلاب اسلامی زمینه آن را برای ما فراهم آورده است، افزود: حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود ما هم با شرکت مسئولانه در انتخابات ثابت می‌کنیم که مردم میدان هستیم.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس استان زنجان با قدرت و آمادگی کامل امنیت انتخابات را برعهده دارد، گفت: شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف و عمل به مسئولیت اجتماعی یک مبارزه میدانی با ظلم و ستم در همه عرصه‌ها است.


سردار جهانبخش با بیان اینکه محور اصلی ماموریت‌های ناجا براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، ادامه داد: عزت ما این است که از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کنیم.


او با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، گفت: امروز مردم شریف ایران اسلامی و همچنین استان زنجان با حضور با شکوه و مقتدرانه خود در انتخابات ۱۴۰۰ به دشمن نشان خواهند داد که برای حراست و حفاظت از این انقلاب و نظام و خصوصا اقتدار کشور از جان مایه می‌گذارند و برای سرنوشت خود در این حماسه ملی شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.