سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت مردم پشتوانه محکمی برای دولت

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه شرکت گسترده در انتخابات را پشتوانه دولت جدید در مواجهه با کشورهای دیگر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه امروز ساری ، گفت: امروز روز سرنوشت سازی برای ملت است که همه باید با حضور همه جانبه، نقش خود را ایفا کنند.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز خود فرمودند که ملت ایران از انتخابات امروز خیر خواهند دید، که حتماً پیش بینی ایشان صادق و پیروزی مردم ایران حاصل خواهد بود.

امام جمعه ساری گفت: سردار حاجی زاده که لقب پدر موشکی ایران به ایشان اطلاق می شود، می گوید قوی ترین موشک امروز رای های ماست.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه مشارکت در فعالیت ها و انتخاب های اجتماعی و سیاسی از نعمت های انقلاب اسلامی است، گفت: امکان سرنوشت خودمان به دست خودمان فراهم شده، اگرچه حتی رای ندادن هم نوعی شرکت در انتخابات است با این تفاوت که با رای ندادن دیگران سرنوشت مارا خواهند ساخت.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دشمنان به صف شدند تا مردم را از انتخابات دلسرد کنند، اما مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا دولت جدید و نظام با پشتوانه محکم به جنگ با دشمنان بروند.

او گفت: این حرف رهبری را در اینجا هم تاکید می کنم که تعرفه ها به اندازه کافی توزیع شود، حتی این نکته را در تماس تلفنی با استاندار متذکر شدم، علاوه بر این برخی از شعب رای گیری با اختلاف چند ساعته رای گیری را شروع کردند که این قابل قبول نیست و باید به همین مقدار به ساعات رای‌گیری افزوده شود.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.