سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخیو راموس سد محکم رئال مادرید در ال کلاسیکو

سرخیو راموس بازیکن افسانه‌ای باشگاه رئال مادرید بعد از ۱۶ سال از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای فوتبال در سال‌های اخیر پر از اتفاقات جالب و عجیب بوده است و علاقه‌مندان هر روز شاهد یک حرکت جالب در این ورزش پر طرفدار بوده اند. حواشی پیرامون تیم ها، بازیکنان و سرمربیان در کشور‌ها و لیگ‌های معتبر و مختلف بسیار زیاد است و فضای مجازی نیز سبب شده تا کوچکترین اخبار مربوط به باشگاه‌ها به سرعت در تمام جهان منتشر شوند.

بعضی از این سوژه‌ها برای طرفداران و علاقه‌مندان به فوتبال مهم‌تر از بقیه هستند مثل جدایی دردناک سرخیو راموس اسطوره رئال مادرید که مثل یک بمب در محافل ورزشی دنیا ترکید. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید که بعد از جدایی رونالدو فوق ستاره پرتغالی کهکشانی تحت فشار بود، امیدوار بود بتواند کاپیتان ارزشمند و بدون جانشین تیمش را حفظ کند، اما سرخیو راموس در تصمیمی جنجالی سانتیاگو برنابئو را بعد از ۵۸۴۰ روز ترک کرد تا در چند روز اخیر به سوژه تمام رسانه‌های ورزشی جهان تبدیل شود. هنوز از تیم آینده کاپیتان لاروخا خبر معتبری منتشر نشده است.

هواداران تیم رئال مادرید در دنیا از شنیدن این خبر در شوک بزرگی به سر می‌برند و باورشان نمی‌شود که دیگر کاپیتان وفادار، گلزن و متعصب این تیم را در بازی‌های آینده در ترکیب کهکشانی‌ها نخواهند دید. آن ها امیدوارند مدیرهای باشگاه بتوانند در فصل نقل و انتقالات بازیکن بزرگ و البته در حد و اندازه های راموس را به مادرید بیاورند.

در ادامه ویدئویی بارگذاری شده است که در آن لحظاتی از بازی راموس در پیراهن رئال مادرید و در مقابل بارسلونا را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.