سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه‌های امدادی اورژانس همدان نیازمند نیروی متخصص 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر یت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از دریافت مجوز جذب ۵۰ نیرو در اورژانس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دکتر حبیب معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر یت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس در این استان نیازمند نیرو‌های کاردان و کارشناس رشته پرستاری، هوشبری و فوریت‌های پزشکی است.
 
او گفت: امسال مجوز جذب ۵۰ نیرو در اورژانس همدان به صورت قرارداد ۸۹ روزه دریافت شده و در صورت داشتن مدارک کاردانی و کارشناسی رشته پرستاری، هوشبری و فوریت‌های پزشکی، افراد بلافاصله جذب می‌شوند.
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر یت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به شدت به دانش آموختگان رشته‌های یاد شده نیازمندیم افزود: دانش آموختگان رشته‌های پرستاری، هوشبری و فوریت‌های پزشکی به علت فراوانی شغل پس از دریافت مدرک بلافاصله جذب می‌شوند بنابراین برای جذب نیروی جدید باید منتظر اتمام دروس دانشجویان این رشته‌ها باشیم.
 
او با اشاره به اینکه سال گذشته اورژانس همدان ۱۲۰ نیروی جدید جذب کرد، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و دریافت مجوز جذب ۲۳ هزار نفر از دانش آموختگان رشته‌های پرستاری، هوشبری و فوریت‌های پزشکی در کشور همچنان با کمبود نیروی متخصص در این رشته‌ها مواجه هستیم.
 
معصومی ادامه داد: هم اینک پایگاه‌های اورژانس شهری شماره ۱۱ جورقان، ۱۲ در میدان رسالت و شماره ۱۳ در منطقه پرسی گاز شهر همدان، پایگاه آب مشکین کبودراهنگ و پایگاه امداد جاده‌ای واقع در آزاد راه همدان - تهران راه اندازی شده، اما نیازمند نیروی متخصص برای فعالیت و ارائه خدمات است.
 
او در ادامه بیان کرد: از دانش آموختگان زن و مرد رشته‌های پرستاری و هوشبری برای پاسخگویی به تلفن ۱۱۵ و هدایت راهبری تلفنی عملیات و از آقایان برای حضور در محل حادثه به منظور امداد رسانی استفاده می‌شود.
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.