سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

انتخابات یکی از دستاورد‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سردار القاصی مهر با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاورد‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت خود و کشور نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر  فرمانده انتظامی استان ایلام در محل مسجد صاحب الزمان (عج) ، گفت: برگزاری انتخابات نشانه مردم سالاری دینی است و حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و موجب افزایش عزت عمومی کشور می‌شود.

او افزود: مردم ایران اسلامی با تأسی از شهدا و توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی، برای کوری چشم دشمنان، بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاورد‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: حضور مردم استان ایلام در پای صندوق‌های رای برای نقش آفرینی سرنوشت خود و کشور در چهار سال آینده شور و حالی کم نظیر دارد و شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در این استان ولایت‌مدار هستیم.

او با تاکید بر اینکه انتخاباتی پرشور نیازمند امنیت و آرامش مطلوب است، اظهار کرد: همکاران بنده در سراسر استان از ماه‌های قبل تمهیدات امنیتی را اندیشیده اند و امروز با برنامه ریزی کامل در پای صندوق‌های اخذ رای برای تامین نظم و امنیت این مهم حضور پیدا کرده‌اند.

او مطرح کرد: به مردم شریف استان ایلام اطمینان می‌دهیم، پلیس در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در سایه امنیت و آرامش تلاش خواهد کرد و ما با همکاری مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی خواهیم زد.

سردار دلاور القاصی مهر رای خود را در صندوق ثابت شماره ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان شهر ایلام انداخت.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.