سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری در کمربندی شهرضا

برخورد یک دستگاه خودروی سواری تندر با سواری برلیانس در کمربندی شهرضا از سمت اصفهان بامداد جمعه سبب مصدوم شدن ۶ تن از سرنشینان این خودروها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری تندر با سواری برلیانس در کمربندی شهرضا ساعت ۸ و ۷ دقیقه امروز رخ داد که پس از اعلام به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵، دو واحد امدادی از این مرکز به محل اعزام شدند.

اوافزود: در این حادثه سه مرد، دو زن و یک دختربچه مصدوم و پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، به بیمارستان امیرالمونین (ع) شهرضا منتقل شدند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

۲۶ خردادماه جاری نیز برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو با یکدیگر در کمربندی شهرضا ورودی جاده سمیرم در جنوب اصفهان به مصدوم شدن ۶ تن منجر شد.

همچنین ۱۶ خرداماه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در ورودی شهرضا از سمت اصفهان موجب مصدومیت پنج سرنشین این خودروی سواری شد.

شهرضا با جمعیت بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

اعضای خانواده سه نفره در اصفهان از مرگ نجات یافتند

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ساعت ۹ و ۲۶ دقیقه صبح امروز اعضای یک خانواده سه نفره در باغ دریاچه شهر اصفهان که دچار گازگرفتگی شده بودند از مرگ حتمی نجات یافتند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: مادر ۳۲ ساله این خانواده با تماس به موقع با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی از احتمال گازگرفتگی همسر و فرزند پنج ساله اش خبرداد.

او با اشاره به اینکه نیمه هوشیار بودن و نداشتن توانایی این زن در ارائه نشانی دقیق محل به نیرو‌های آتش‌نشانی به دلیل مسمومیت تنفسی تصریح کرد: نیرو‌های ستادفرماندهی با دقت نظر موفق به کشف نشانی حادثه‌دیدگان و اعلام محل به نیرو‌های امدادی ایستگاه شماره یک شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان ادامه داد: اعضای این خانواده توسط نیرو‌های آتش‌نشانی به محیط باز منتقل شده و از مرگ نجات یافتند.

او بیان کرد: علت این گازگرفتگی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.