سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار بیش از ۴ هزار صندوق اخذ رای در خوزستان

استاندار خوزستان از استقرار بیش از ۴ هزار صندوق اخذ رای در استان خبر داد و گفت: انتخابات در اهواز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تامین ۴ هزار و ۱۸۰ صندوق اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فرآیند رای گیری از ساعت ۷ صبح آغاز شده و همه برنامه‌ها طبق روال عادی در حال انجام است.

او با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی فقط در کلانشهر اهواز انجام می‌شود، افزود: ناظران بهداشت و بازرسان انتخابات در همه شعب مستقر هستند و هرگونه مشکل را رصد و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: از همه افراد واجد شرایط خواهشمندیم هنگام حضور در شعب اخذ رای ار ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ضمن اینکه باید پس از انداختن رای‌های خود در صندوق‌ها از هر گونه تجمع که باعث ازدحام جمعیت می‌شود، جدا خودداری نمایند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در ًحال برگزاری است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.