سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر همدان به صورت تمام الکترونیکی

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان امروز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوالقاسم الماسی دبیر ستاد انتخابات استان همدان  با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: دستگاه اخذ رای الکترونیکی از سوی وزارت کشور تحویل تعدادی از استان‌ها از جمله همدان شده است و نحوه استفاده از این دستگاه برای برگزاری انتخابات از طریق ستاد انتخابات و رسانه‌ها اطلاع رسانی و آموزش داده شده است.

او تصریح کرد: انتخابات دارای ۲۵ فرایند است که ۲۳ فرایند آن الکترونیکی و ۲ فرایند اخذ و شمارش آرا به صورت دستی انجام می‌شود، اما براساس برنامه ریزی انجام شده، تمامی فرآیند‌های مربوط به ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: فرد با حضور در شعبه اخذ رای کد داوطلبان مورد نظر خود را در سامانه وارد می‌کند که عکس داوطلب در نمایشگر ظاهر که با تایید، نام نامزد به صورت تایپ شده ثبت می‌شود و در پایان با فشار دادن دکمه تایید، اسامی داوطلبان در صندوق پلمب شده ذیل این دستگاه قرار می‌گیرد.

ابوالقاسم الماسی، بالا رفتن سرعت و دقت در شمارش آرا، جلوگیری از تضییع حقوق افراد هم نام و عدم تنظیم صورتجلسه دستی را از جمله مزایای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی دانست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی امروز ۲۸ خرداد در حال برگزاریست.

شورای اسلامی شهر همدان دارای ۱۱ عضو اصلی دارد.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.