سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم دیار حافظ و سعدی آماده حماسه آفرینی دیگر

مردم استان فارس از ساعاتی دیگر به وعده خود برای حماسه آفرینی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا عمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد کمتر از سه ساعت دیگر باقی مانده است و حماسه آفرینی مردم استان فارس، همزمان با سراسر کشور امروز راس ساعت هفت صبح آغاز می‌شود.

از مجموع جمعیت حدود ۵ میلیون نفری این استان، ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۷۴۰ نفر از جمعیت فارس امروز با حضوری حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان به‌عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران اسلامی می‌افزایند.

احمدی‌زاده با اشاره به پیش بینی ۸ هزار و ۴۰۵ صندوق اخذ رأی در این استان، گفت: از این تعداد سه هزار و ۸۴۱ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۶۴ صند وق مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس نیز گفت: ۱۳ هزار شبکه نظارت شورای نگهبان، در این دوره کار نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ در فارس را عهده دار هستند و حدود ۵۴۹ نفر سر ناظر، حدود ۳۸۵۰ نفر ناظر مسئول و حدود ۹۰۰۰ نفر ناظر در ۳۶ شهرستان و ۵۸ بخش، رصد و پایش و نظارت بر انتخابات در این استان را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.