سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

۲۵ میلیون تومان ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پرداخت ۲۵ میلیون تومان ودیعه مسکن به مستاجران استان خبر داد.

اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن استان با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir اقدام به نام‌نویسی کنند.

عطاء اله اکبری اظهارداشت: براساس اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از ۲۶ خرداد سالجاری تمام مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور تقاضای خود را مبنی بر دریافت کمک ودیعه مسکن ثبت کنند.

او با بیان اینکه سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای تمام شهرهای سیستان و بلوچستان ۲۵۰ میلیون ریال بوده که با نرخ سود ۱۳ درصد پرداخت می‌شود افزود: متاهل یا سرپرست خانوار بودن از جمله شروط متقاضیان دریافت این تسهیلات است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی هم باید مربوط به نیمه نخست امسال باشد.

او  با بیان اینکه چنانچه متقاضی ظرف حداکثر ۲ هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک اقدام نکرد نسبت به رد درخواست او اقدام خواهد شد خاطرنشان کرد: برای کمک به خانه‌دار شدن مردم ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی برای تولید مسکن در دست اجرا است که به یقین در آینده نزدیک تاثیر قابل توجهی در قیمت مسکن و نیز اجاره‌بها در سطح جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.