سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ رأی بیماران، ایثارگران و جانبازان به وسیله شعب سیار

سرپرست فرمانداری چهارباغ گفت: شعب سیار برای اخذ رای ایثارگران و جانبازان، بیماران و معلولان بخصوص بیماران کرونایی توسط فرمانداری هماهنگ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،قدرت الله شمیرانی، سرپرست فرمانداری چهارباغ با اشاره به این که  شعب سیار برای اخذ رای ایثارگران و جانبازان، بیماران و معلولان بخصوص بیماران کرونایی توسط فرمانداری هماهنگ شده، گفت: اقداماتی مانند بسترسازی و مقدمه برگزاری انتخابات که مربوط به شهرستان چهارباغ بوده فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری چهارباغ  افزود: دستورالعمل های بهداشتی لازم برای شعبه های اخذ رای در نظر گرفته شده و اخذ رأی از بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند، به وسیله شعبه سیار  انجام می شود.

شمیرانی در رابطه با نحوه شرکت در انتخابات افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شدند، گفت: شعب سیار با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفتیم تا در بیمارستان و یا هر جایی که افراد در منازل حضور دارند، مراجعه و آرای مردم را اخذ کند.

او افزود: تمام فرآیندها و مراحل انتخابات به نحوی مناسب و بدون هیچ گونه مشکل و چالشی تاکنون انجام گرفته و پیش‌بینی و توصیه لازم در رابطه با انتخاب محل شعبه ها با توجه به شرایط کرونایی انجام شده و ما در حوزه ها دستورالعمل های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن پیش‌بینی و اجرا کردیم.

انتهای پیام/ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.