سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر زمان آزمون‌های دانشجویان فعال در شعب اخذ رای اصفهان

ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان تصویب کرد که زمان آزمون‌های روز شنبه ۲۹ خرداد برای دانشجویان فعال در شعبه‌های اخذ رای و ستادهای انتخاباتی تغییر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان اعلام کرد: بر اساس مصوبه شماره پنج جلسه مورخ بیست و پنجم خرداد امسال  ستاد استانی مدیریت کرونا مقرر شد دانشگاه‌های استان همکاری لازم در تغییر زمان برگزاری آزمون‌های پیش بینی شده روز شنبه بیست و نهم خرداد  را برای آن دسته از دانشجویانی که در ستاد‌های انتخابات و شعبه‌های اخذ رای فعالیت می‌کنند، داشته باشند.

بر اساس این گزارش، این مصوبه شامل حال دانشجویانی می‌شود که گواهی مورد تایید از فرمانداری شهرستان‌ها درباره فعالیت در شعبه‌های اخذ رای و ستاد‌های انتخاباتی را داشته باشند.

درحال حاضر غالب امتحانات پایان نیمسال تحصیلی در دانشگاه‌های استان اصفهان به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار می‌شود.

اصفهان به عنوان دومین استان دانشگاهی کشور با حدود ۲۱۵ دانشگاه و مرکز آموزش عالی و پژوهشی، ۲۰۰ هزار دانشجو و هفت هزار عضو هیات علمی دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.