سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقام جویی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی در دام پلیس فتا افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بويراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و ایجاد مزاحمت و تهدید برای یکی از شهروندان در شبکه‌ های اجتماعی می‌ کرد، خبر داد.

شهبازی پور افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی فردی ناشناس در شبکه‌ های اجتماعی که با ارسال مطالب کذب و توهین آمیز موجب هتک حیثیت شاکی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

او بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی و مستندات به دست آمده متهم را که همسر سابق شاکی بوده شناسایی و دستگیر کردند.

شهبازی پور ادامه داد: این نوع از انتقام جویی‌ های خانوادگی در فضای مجازی مجازات محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد و باید خانواده‌ ها مشکلات شخصی و خانوادگی را از طریق محاکم قضایی دنبال کنند.

رئیس پلیس فتای استان از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.