سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۲۶)؛

از دانلود آیکون پک مینیمال Reev Pro تا دانلود ام اکس پلیر پرو

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۶)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.


دانلود آیکون پک Caelus Black Icon Pack برای اندروید

برنامه Caelus Black Icon Pack یک آیکون پک مینیمال بسیار زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است. بیش از ۱۰۰۰ آیکون در این مجموعه وجود دارد که اغلب برنامه‌ها و بازی‌ها محبوب اندرویدی را پوشش می‌دهند.

در طراحی آیکون‌ها تنها از رنگ سیاه استفاده شده است و به دلیل شفاف بودن زمینه آیکون ها، جلوه بسیار زیبایی به گوشی می‌بخشد. علاوه بر این مجموعه‌ای از تصاویر زمینه هم به برنامه افزوده شده است که برای هماهنگی بیشتر در رابط کاربری می‌توانید استفاده کنید.

 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه هواشناسی اندروید YoWindow Weather 2.28.1

برنامه YoWindow Weather یکی از بهترین، زیباترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوایی برای دستگاه‌های اندرویدی است.

ما جدیدترین نسخه ارائه شده YoWindow Weather را برای دانلود عرضه کرده ایم و با استفاده از آن قادر خواهید بود شرایط آب و هوایی را به صورت واقعی در موبایل خود به نمایش بگذارید، به عنوان مثال اگر هوای منطقه شما بارانی باشد با انیمیشن‌های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن‌های برفی نمایش داده می‌شود و در نهایت اگر هوا نیز آفتابی باشد انیمیشن‌های خورشید و … صفحه‌ موبایل شما را مزین می‌نمایند!

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود آیکون پک مینیمال زیبا Reev Pro مخصوص اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند.

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Reev Pro تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارید، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro برای اندروید

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه برروی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید بر روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسبی است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود آیکون پک زیبا و آسمانی Nebula Icon Pack 5.0.1

برنامه Nebula Icon Pack یک آیکون پک زیبا و آسمانی است. این نرم افزار نیز همانند دیگر برنامه‌های مشابه مجموعه‌ای از آیکون‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد! اما وجه تمایز‌هایی با دیگر آیکون پک‌ها دارد که یکی از آن ها، کیفیت بالای آیکون‌های موجود است؛ به گونه‌ای که تیم توسعه دهنده سعی داشته اند در آیکون‌های طراحی شده حداکثر جزئیات را به کار برده و نماد‌هایی فوق العاده را در اختیار کاربران شان قرار دهند.

انتخاب رنگ‌ها در این بسته اصلا تصادفی نیست و رنگ‌ها به گونه‌ای انتخاب شده اند که تناسب خاصی با نرم افزار مورد نظر داشته باشند. بیش از ۱۰۰۰ آیکون در دل این استارت اپ جای دارد که برای دسترسی به آن‌ها با هیچ گونه محدودیتی روبه‌رو نیستید. تنها باید گفت که برای استفاده از این آیکون پک نیاز است که لانچر پیش فرض را غیر فعال کرده و از دیگر لانچر‌های موجود در مارکت اندروید استفاده کنید!

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ام اکس پلیر پرو MX Player Pro ۱.۳۷.۵

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Audio Beats – Music Player Full 6.6.8 - پلیر صوتی گرافیکی و قدرتمند

امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در این میان بعضی از نرم‌افزارها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیرها قرار داد. نرم افزار Audio Beats – Music Player یکی از آن‌هاست.

شما با داشتن این موزیک پلیر می‌توانید هم به آهنگ‌های خود در حس و حالی دیگر گوش فرا دهید و هم از امکانات دیگر این نرم‌‌افزار استفاده کنید. چند مورد از ویژگی‌های این موزیک پلیر در ادامه آورده شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن مدیریت وظایف روزانه Todoist برای اندروید

برنامه Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار‌های مدیریت و اطلاع  کار‌ها و وظایف روزانه برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن بر روی تبلت و یا گوشی هوشمند خود، می‌توانید به راحتی امور و وظایف روز‌های مختلف خود را در دسته بندی‌های مختلف مرتب کرده تا نرم افزار، آن وظیفه‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی نماید!

نرم افزار Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders Premium همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد. این برنامه از ۱۵ ویجت مختلف برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی‌های خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن و به صورت منظم دسته‌بندی کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Google App 12.22.8 – برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند.

به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.