سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو نفر به فهرست قربانیان کرونا در بوشهر افزوده شدند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت دو فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان به هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۸ مورد به کرونا، قطعی است.

او افزود: اکنون ۳۴۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۵۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۱ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بوده‌اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، عنوان کرد: ۲۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

او با اشاره به اینکه کرونا دو  قربانی دیگر در استان گرفته است، فوتی‌های جدید را آقایی ۴۳ ساله با سابقه بیماری دیابت و یک خانم ۴۱ ساله بدون بیماری زمینه‌ای اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۷ هزار و ۹۲۴ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۲۱۵ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری همچنین با اشاره به تغییر رنگ‌بندی کرونا در استان، بیان کرد: از شنبه ۲۹ خرداد پنج شهرستان دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز، چهار شهرستان گناوه، بوشهر، دیر و جم در وضعیت نارنجی و شهرستان دیلم در وضعیت زرد کرونایی قرار خواهند داشت که محدودیت های متناسب با این رنگ‌بندی در این شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.

او با اشاره به افزایش آمار بستری و فوتی کرونا در استان بوشهر از مردم خواست فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.