سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ تکلیف شرعی و وظیفه ملی است

سیلاوی گفت: مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تکلیف شرعی، وظیفه اجتماعی و ملی و ضامن حفظ استقلال و آزادی ملت ایران است.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دشت آزادگان در حاشیه بازدید از ستاد و واحد‌های فعال در امر انتخابات شهرستان و همچنین فعالیت‌های کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است و مشارکت حداکثری تاثیر بسزایی در سرنوشت و آینده ایران دارد.

او مشارکت مردم را تکلیف شرعی و وظیفه اجتماعی و ملی و ضامن حفظ استقلال و آزادی ملت عنوان کرد و افزود: به همین دلیل دشمنان همواره در صدد هستند مردم را از حضور در پای صندوق اخذ رای منصرف کنند تا این نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

سیلاوی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات با همکاری همه اداراه‌ها، باید با آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده در ترغیب عموم برای حضور در انتخابات باید ایفای نقش کنند.

امیر سبحانی مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات دشت آزادگان نیز با ارائه گزارشی از اقدام‌های این کمیته گفت: ارسال دستور العمل‌های ویژه انتخابات به اداره‌ها از جمله نصب بنر در ورودی همه سازمان‌ها در خصوص تشویق اهالی به مشارکت حداکثری اهالی، هماهنگی بیش از ۱۵ مصاحبه تلویزیونی و رادیویی برای فرماندار و اهالی شهرستان در خصوص انتخابات و برگزاری نشست با شیوخ و بزرگان عشایر از جمله اقدام‌ها در زمینه انتخابات ۱۴۰۰ به شمار می‌روند.

او نشست با طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران، شرکت در آیین نماز جمعه، برگزاری نشست با مدیران روابط عمومی‌های اداره‌ها، تشکیل بیش از ۱۰ گروه مجازی تخصصی ویژه انتخابات، اطلاع رسانی سریع همه رویداد‌های ستاد به اهالی و رسانه‌های شهرستانی، استانی و کشوری، اجرای طرح لبیک به ندای مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و ارسال کلیپ و تصاویر ویژه بصیرت افزایی و ... را از دیگر اقدام ها درخصوص انتخابات عنوان کرد.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان دشت آزادگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.