سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته انتخاباتی ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

مشارکت بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی در پارس آباد/ تمامی امکانات برای برگزاری با شکوه انتخابات بسیج شود

خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

پیش بینی بیش از ۱۷۱ شعبه اخذ رای در پارس آباد

فرماندار پارس آباد گفت: تمامی تمهیدات و آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند با پیش بینی بیش از ۱۷۱ شعبه اخذ رای دیده شده و حضور پرشور مردم پای این صندوق‌ها برگ زرینی در تاریخ شده و اقتدار و عزت ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

ابراهیم امامی افزود: تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی برای برگزرای با شکوه انتخابات بسیج شود و همچنین از مشارکت بیش از ۴ هزار نفر در اجرای انتخاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در شهرستان پارس آباد خبر داد.

او همچنین به ایام پیش رو و حساسیت‌های جهانی و داخلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها نیز اشاره کرد و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات امروز برای کشور بسیار حیاتی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

رقابت ۵۹۰ نامزد در انتخابات شورای شهر و روستای خلخال

فرماندار خلخال گفت: در ششمین دوره از انتخابات شهر و روستای این شهرستان ۵۹۰ نامزد برای انتخاب در شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

فریدون بابایی افزود: از این تعداد ۶۷ نامزد مربوط به شورا‌های اسلامی سه شهر خلخال، کلور و هشجین بوده و ۵۲۳ نفر نامزد نیز برای انتخاب در بدنه شورای اسلامی روستا‌های این شهرستان شرکت دارند.

او اظهار کرد: مردم این شهرستان همواره با مشارکت حداکثری در انتخابات دوره‌های گذشته پشتیبانی خود را از نظام و دولتمردان اعلام کرده‌اند و در انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز حضور گسترده در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات خلخال گفت: در این دوره از انتخابات ۱۸۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای دریافت آرای مردم در مناطق شهری و روستایی فعالیت خواهند داشت که این تعداد نسبت به مجموع شعب اخذ رای انتخابات گذشته این شهرستان ۲۱ شعبه بیشتر شده است.

بابایی اظهارکرد: اعضای اصلی منتخب شورا‌های اسلامی سه شهر خلخال پنج نفره بوده و همچنین در پنج روستای پرجمعیت این شهرستان اعضای اصلی شورای اسلامی پنج نفره بوده و ترکیب شورا در مابقی روستا‌ها سه نفره خواهد بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.