سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم نماز جمعه، فردا در همه شهر‌های استان اردبیل

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل گفت: فردا مراسم نماز جمعه اردبیل در همه شهر‌های استان اردبیل به صورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اردبیل گفت: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فردا فریضه نماز جمعه اردبیل در تمامی مناطق اردبیل به‌صورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: اهمیت به ترویج برنامه‌ها و مباحث معنوی یک اولویت اساسی و مهم برای ماست که به‌همین منظور درصدد هستیم تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر تمامی این موارد را به نحو احسن در استان اجرا کرده و برای کسب توشه معنوی در دنیا و آخرت آماده باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه اردبیل گفت: امیدواریم با رعایت همه‌جانبه مردم هر‌چه سریع‌تر سایه این ویروس منحوس از کشورمان بیرون آید و بتوانیم همانند گذشته برنامه‌های معنوی و فریضه مهم نماز جمعه را با جمعیت بیشتر به جاآوریم.

نصیری تصریح کرد: تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه بر مبنای حفظ سلامتی مردم است تا بتوانیم به این شکل آنان را از آسیب‌های جدی مصون نگهداریم.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.