سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رای اولی‌ها در شادگان در صفوف رای دادن می‌ایستند

سرپرست فرمانداری شادگان تعداد رای اولی‌های این شهرستان را ۴ هزار و ۱۰۹ نفر و مجموع افراد واجد شرایط رای دادن را بیش از ۱۱۸ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه ۱۱۸ هزار و ۹۶ نفر در شهرستان شرایط لازم برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند، گفت: ۴ هزار و ۱۰۹ نفر از این تعداد رای اولی که در روز ۲۸ خرداد به جمع حماسه آفرین‌ها می‌پیوندند.

او با بیان اینکه ۱۴۴ شعبه اخذ رای در شهر شادگان و بخش مرکزی برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۶ شعبه سیار و ۱۳۸ شعبه به صورت ثابت هستند، اظهار داشت: همچنین در شهر و بخش دارخوین ۲۷ شعبه شامل یک شعبه سیار و ۲۶ شعبه ثابت و در شهر و بخش خنافره ۳۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد یک شعبه سیار و ۲۹ شعبه ثابت است.

صبری پور به همکاری ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان شادگان اشاره و تصریح کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که امانت رای آن‌ها بوده و انتخاباتی سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.